Kreetan lumottu vihreä








Eräänä päivänä Kreetalla viime syksynä olin unohtanut ottaa järkkärikameraan muistikortin läppäristäni aamulla, kun lähdimme liikenteeseen. Olin lisäksi tajuamattani ottanut vaikka kuinka monta kuvaa ihanista paikoista, kun jostain syystä huomasin, ettei mulla ole mitään, mihin kuvat tallentuu. Kumma juttu, ettei tuo Canon herjaa mitään. No, sitten eikun kännykkä esille. Kännykän kamera tässä kyseisessä laitteessa ei ole mikään huiman hyvä, mutta silti kun laitoin nämä kuvat Instaan, ja käsittelin niitä hieman, tuli niistä oikeastaan mun suosikkeja. Niissä on jotain sellaista henkeä, jota ei saa välttämättä aikaan "hienoilla" laitteilla. Sellaista utua, joka nyt sattuu tulemaan, kun pikselit eivät riitä. Silti värien toisto on kiva. Tässä siis jakoon tästä otossarjasta joitakin. Etenkin tämä turkoosiin taittavan vihreä väri on minusta todella huumaava!

Instagram-tilini löytyy muuten täältä, kliks.

2 kommenttia

  1. Ai että on ihania! Tuo kakkoskuva on niiin hyvä! Jotenkin E:n asento ja kaikki... Ei se hieno kamera aina ole tae parhaille kuville!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun suosikki taas se ekan kuvan ovenripa. Oon hulluna oviin :) Saan aina naurua osakseni, kun bongailen vanhoja ovia!

      Poista

Kaunis kiitos kommentista :-) Yritän vastata aina jokaiselle, joskus voi olla pientä viivettä…

Back to Top