GreenGaten täkki, joka palasi kotiin


Mulla on ystävä, jolle olen myynyt kaksi tai kolme vanhaa GreenGaten torkkupeittoani jostain ihmeen syystä tai no, eri syistä.. Siis ei siinä, ettenkö olisi hänelle mielelläni myynyt niitä, mutta olen katunut parin peiton myymistä hieman, sillä vaikka kyllästyttänyt välillä, on niissä lopulta ollut jotain, mikä vetoaa vuodesta toiseen. Myyntihetkellä tuntunut kuitenkin siltä, että antaa mennä :-)



Tuossa taas näimme helmikuussa ja käytiin taas läpi vähän kirppistavaroitani. Meillä on melkein perinteeksi muodostunut se, että ostelemme toisiltamme kotoa suoraan tavaroita, milloin mitäkin. Ihan loistavaa kierrätystä. 


Sanoin nyt, ettei mulla ole oikein mitään sisustustavaraa nyt poistossa, mutta aina voi kysyä, jos jotain haluaa. Siinä ihmeteltiin ja höpötettiin ja sitten ystäväni kysyi - en tiedä mistä keksi kysyä - mutta kysyi nyt kuitenkin yhtä GG: n peittoa, että hän nyt taas kerran kysyy - tietää kyllä etten mä siitä luovu. Mutta jospa kysyy silti. Siitä on tullut melkein jo vitsi. Tähän asti olen nimittäin vuodesta toiseen sanonut, että kaikki muut voin pistää eteen päin, mutta tätä en. 


Sattumoisin olin juuri aiemmin ajatellut, että se kyseinen peitto on ihana, mutta ei nykysin sovi meidän väreihin yhtään. Tässä Aurorassamme on sellainen utuisen värin voima, ja etenkään olohuoneessa ja lastenhuoneissa kirkkaat värit eivät vain toimi. Tajusin tällä kertaa vetää hyvän kortin pöytään. Ehdotoin, että jos saan yhden vanhoista peitoista takaisin, saat tästä tämän tähtipeiton mukaasi :-) Epäuskoisena minäkin, koska ystäväni ei ole ennen halunnut niistä vanhoista peitoistani luopua!


Mutta nyt olikin ihan hirveän hyvä tuuri. Kaveri oli kyllästynyt juuri tähän ruskeaan ja oli ihan innoissaan, koska tämä vaihtokauppa oli täydellinen win-win. 


Ja niin siinä kävi, että punasininen tähtipeitto lähti ja tämä ruskea ruusukaunokainen tuli vielä samana iltana meille. Ja minä tykkään. Tähän taloon niin sopii tuollainen ruusuinen huvilatyypi. Ja värit olivat kohdillaan. Olin siis myynyt tämän edellisestä talosta, jonne se ei harmaan laattalattian väreihin sopinut lainkaan. Täällä se on taas ihan paras!

7 kommenttia

  1. Ihania kuvia! Tuo täkki sopii ihan täydellisesti! Teidän koira on löytänyt sohvan pehmeimmän paikan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna! Munkin mielestä täkki on tuossa jus hyvä :-) Koira rakastaa sohvien päällä makoilua. Se on mukavuudenhaluisuuden perikuva!

      Poista
  2. Mulla on tuo samainen peitto ollut jo jonkin aikaa kaapin kätköissä. Pitääkin kaivella esiin, näyttää niin kivalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, onko! No hei eikös ole hauskaa, kun tämä taas pitkästä aikaa näyttääkin aivan ihanalta. Olen niin iloinen, että sain sen takaisin.

      Poista
  3. Tuo on ihana tuo peitto. Rakastuin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tajua, miksi annoin sen aikoinaan pois. Mutta silloin oli eri ajatukset, nyt on nyt :-D

      Poista
  4. Todella kaunis harmaan sävy valittuna olohuoneen seinälle. Saako udella tarkempia tietoja? Ei ole ihan helpoin homma löytää se omaan makuun kaunis ja täydellinen harmaa... :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentista :-) Yritän vastata aina jokaiselle, joskus voi olla pientä viivettä…