Mairelle hommia?


Maire-soppakulhoa tuli kuvattua tänään suunnasta jos toisesta.



Se on tuolla kaapin kätköissä useinmiten ollut ja nyt tässä mun "KonMari-projektissani" olen yrittänyt nimetä jokaisen tavaran niiden arvon mukaan.


Arvo syntyy siitä, millaisen fiiliksen tavaran kädessä pitäminen antaa. Opit nopeasti huomaamaan, oletko varma - onko tavara "huippuihana, en luovu tästä ikinä" -luokassa, onko se "joo no en mä tiedä, ehkä mutta..." -luokassa, tai onko se "en ole koskaan tykännyt, mutta olen saanut lahjaksi ja pakko säilyttää" -kategoriaa. Joku voi olla myös esim. "tämä olisi niin kiva, mutta kun en keksi käyttöä" -tavara. 


Koska lähtökohtaisesti mulla on nyt karsinnan alla kaikki, mistä en saa "sitä huippufiilistä", yritän päästä eroon myös niistä, jotka ovat tuota "ihan kiva, mutta en keksi käyttöä" -kategoriassa. Osa tavaroista on ollut siinä tilassa jo yli vuoden.



Toissa päivänä myin Torin kautta kaikki sellaiset, joihin en ole oikeastaan ajatustakaan sen vuoden aikana laittanut. Ja joista ei tullut mitään "haluan säästää nämä ikuisesti" -olotilaa, kun purin laatikoita. Mutta tässä tämä Maire. Siinä se on. Jotain käyttöä pitäisi keksiä. Mutta mitä!? Koriste-esineenä en aijo säästellä, koska kyllä tavara nyt kuitenkin on sen arvoinen, että saisi edes paikan muualta, kuin hyllyn perukoilta varastoitumasta.



Sipulikukkia?
Se on nyt viimeisin ajatukseni. Jouluinen kukka-asetelma.
Voisi toimia?
Kuka keksii jotain muuta kivaa?
Koriste-esineeksi: ei, käyttöön: kyllä!

Mitä tässä voisi siis säilö tai tarjoilla?


Tykkään tästä tosi paljon, mutta haluan sille käyttöä!!



Korurasiaakin mietin, mutta siihen se on ehkä liian suuri. 
Pinnejä ja hiuslenkkejä mulla ei oikein ole.
Eteiseen avaimille? Toimisikohan...?

12 kommenttia

  1. Avaimille, puhelimille, puhelinten johdoille, saippuapaloille kylppärissä/vierasvessassa, kekseille keittiön pöydällä tai muroille/müslille... Keksin vaikka mitä, kun mä en tuota raaskisi heittää pois. Niin kaunis kuvio että!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, meillä oli se kokeena jo kesällä. Itseasiassa ei toiminut. Meillä paha tapa upottaa kaikki "turha" tuollaisiin astioihin, joten siks poistin jo käytöstä :-D Kuvio on kyllä nätti minustakin!

      Poista
  2. Kauniin Mairen sisuksiin jotain kaunista...eli kauneudenhoitovälineitä :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Hei sitä minäkin mietin, tai sitten joulukukka-asetelma!

      Poista
  4. Kiertoon vaan... jos ei se ole tunnearvoltaan ihan megatärkeä! :)

    VastaaPoista
  5. Oijoi - jos minulla olisi tuollainen, niin tarjoilisin siitä aina sopat!
    Jos et tarvitse, niin laita ihmeessä myyntiin - menee varmasti kaupaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on vähän nafti sopalle, luulen että ennemminkin liemimalja. Ihana olisi kattauksessa, mutta meillä niin erilainen kattaus (lautaset), ettei sovi värinsä puolesta yhteen ollenkaan .Minä kun olen sellainen eriväriparialleriginen :D Mutta vielä kaivelen hyviä ideoita!

      Poista
  6. Kukka-asetelma. Jos sä et tee ni mä teen. Myy mulle😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei pidän mielessä! Minä meinaan nyt sitä jouluasetelmaa kyllä kokeilla :-D

      Poista

Kaunis kiitos kommentista :-) Yritän vastata aina jokaiselle, joskus voi olla pientä viivettä…

Back to Top