Voi että, mikä aarre!


Ajattelin, että nappaan pääsiäiskuvia kylän keskustasta, koska vuosi sitten pääsiäisen aikaan siellä oli aivan ihanat kukka-asetelmat kirkkojen portailla ja kauppojen edustalla.  Vuoden takaisen pääsiäispostaukseni löydät täältä

Nyt harmikseni kukkia ei juurikaan vielä näkynyt. Mutta yhdessä paikassa oli!

Suosikkikahvilani oven vierestä menee portaat ylös ja olen koko ajan tiennyt, että siellä on joku kauppa. Mutta olen kuvitellut, että liike on ennemminkin jonkin sortin käsityö- tai taideputiikki ja oikesti en ole koskaan mennyt sinne...



Toki usein on myös syynä se, että mulla on joko lapset tai koira mukana, joten näitä pikkuliikkeitä tulee silloin vähän välteltyä. Tällä kertaa portaiden alapäässä oli kuitenkin NIIN houkuttelevat somistukset, että eihän me voitu muuta, kuin mennä katsomaan! Ja voi elämä sanon minä. Harvoin jään sanattomaksi, mutta nyt oli kyllä sellainen aarre kahvilan yläkerrassa, etten ollut edes osannut KUVITELLA! Huokaus sentään...



Ensi kerralla kysyn kyllä lupaa, saanko ottaa kuvia tänne blogiin. Eilen se jotenkin vain unohtui. Olin ihan liian tohkeissani. Kaveri löysi ihanat lahjat suomalaiselle ystävälleen ja minä päätin, että palaan varmasti monta kertaa vielä tuonne. Ja hauska sattumahan oli, että omistajan vanhemmat olivatkin sitten suomalasia. Hän ei tosin Suomea puhunut, mutta silti. Ehkäpä uskallan kysyä kuvauslupaakin vähän tuolla verukkeella, että kuvat tulevat tänne suomalaiseen blogiin!



Kuten näkyy, liikkeen ovi ei itsessään ole kovinkaan houkutteleva, ja tuo ruskea rakennuksen ulkokuorikaan ei nyt niin erityisen kovasti silmiä hivele. Mutta se sisäosa. Siitä sitten toisen kerran.


Näillä kuvilla tällä kertaa toivottelen siis mukavaa pääsiäissunnuntaita kaikille!

6 kommenttia

  1. Mukavaa pääsiäisen aikaa sinne :)

    VastaaPoista
  2. Voih, mä jo odotin näkeväni kuvia jostain ihanasta puodista, kun luin kyltistä antiques.... :) Nyt kyllä menet sinne takaisin ottamaan niitä kuvia ;) En oikein tiedä, miksi yllätyin, että sielläkin on samoja keltaisia pikkunarsisseja kuin täälläkin. Hirmu kivasti ne on laitettu ruukkuihin jäkälän(?) ja sammalen kanssa. Miten mukavalta kuulostaa, että löysit kivaa juttu- ja kahvitteluseuraa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Samoja kukkia täällä tosiaan - ilmastokin niin samantyylinen, mitä Suomessa. Mutta se on erilaista, että hyasintit ovat kevätkukkia, jouluna niitä ei näe yhtään!

      Mun täytyy yrittää "uskaltaa" kysyä kuvauslupaa! Ihana se kauppa kyllä niin on, että haluan ehdottomasti kuvamuistoja itsekin...

      Poista
  3. Vastaukset
    1. No ootas, kun näet sisätilat - jahka mä rohkaistun kysymään vaan luvan :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentista :-) Yritän vastata aina jokaiselle, joskus voi olla pientä viivettä…

Back to Top